Camera Man

مقالات

در دنیای امروز مردم محصول نمی‌خرند؛ احساس می‌خرند

  • 1404/08/07
  • 0 دیدگاه
  • 17 بازدید
  • admin

در بازاری که همه چیز شبیه هم شده است، دیگر کیفیت یا قیمت کافی نیست. آنچه باعث می‌شود یک برند در ذهن و دل مخاطب بماند، احساسی است که ایجاد می‌کند.
مردم به دنبال تجربه‌اند، نه تملک. آن‌ها می‌خواهند حس کنند بخشی از یک ماجرا هستند، داستانی که به زندگی‌شان معنا و رنگ می‌دهد.

وقتی کسی گوشی می‌خرد، فقط به دنبال سخت‌افزار نیست؛ به دنبال حس ارتباط، آزادی، قدرت و هویت است. وقتی نوشیدنی می‌خرد، به دنبال طعم خنکی نیست؛ به دنبال لحظه‌ای از زندگی، لبخند و خاطره است.
در دنیای امروز، برندهایی موفق‌اند که به جای فروش محصول، احساس بفروشند.

دیدگاه خود را بنویسید