Camera Man

مقالات

تبلیغ موفق قبل از معرفی ویژگی فنی، با احساس درونی مخاطب صحبت می‌کند

  • 1404/08/07
  • 0 دیدگاه
  • 11 بازدید
  • admin

مردم با منطق تصمیم نمی‌گیرند، با احساس تصمیم می‌گیرند و با منطق توجیهش می‌کنند.
تبلیغی که فقط درباره‌ی ویژگی‌ها حرف می‌زند، به ذهن می‌رسد اما در قلب جا نمی‌گیرد. اما تبلیغی که با احساس آغاز می‌کند — با حس اعتماد، هیجان یا تعلق — به عمق روح مخاطب نفوذ می‌کند.

یک تبلیغ موفق قبل از هر چیز باید حس را بیدار کند؛ حس کنجکاوی، اشتیاق، امید یا حتی دلتنگی.
وقتی احساس درگیر شود، ذهن مخاطب خودش دنبال اطلاعات فنی می‌گردد.

دیدگاه خود را بنویسید