Camera Man

مقالات

خرید تصمیمی احساسی است که بعداً با منطق توجیه می‌شود

  • 1404/08/07
  • 0 دیدگاه
  • 26 بازدید
  • admin

هیچ خریدی صددرصد منطقی نیست. انسان اول حس می‌کند، بعد فکر می‌کند.
وقتی مشتری به محصولی علاقه‌مند می‌شود، ذهنش شروع می‌کند به ساختن دلایل منطقی برای خرید آن.
احساس، موتور تصمیم است؛ منطق، فرمان هدایت.

تبلیغات موفق دقیقاً این دو را کنار هم می‌چینند — احساس را بیدار می‌کنند و منطق را آرام می‌سازند.
این همان جایی است که هنر و روانشناسی تبلیغات به هم می‌رسند.

دیدگاه خود را بنویسید